Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - Informacja dla osób głuchoniemych
- archiwum.andrespol.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Przejdź do: archiwum.andrespol.pl
Treść strony
Zespół ds. Administracyjnych i Organizacyjnych
Koordynator: Iwona Rosiak
tel.: 42-213-24-40 wew. 835
e-mail: iwona.rosiak@andrespol.pl
Do zadań Zespołu ds. Administracyjnych i Organizacyjnych należy:
- organizacyjno-techniczna obsługa Rady Gminy, Przewodniczącego Rady Gminy, Wiceprzewodniczącego Rady Gminy, Komisji Rady Gminy, a w szczególności:
- obsługa kancelaryjno-biurowa oraz merytoryczna Rady Gminy i jej Komisji,
- nadzór nad przygotowaniem materiałów na sesje Rady, posiedzenia Komisji, dostarczanie materiałów Radnym, sporządzanie protokołów z posiedzeń Rady i obsługa organizacyjna posiedzeń,
- prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Gminy, wniosków i opinii Komisji, interpelacji i wniosków radnych, ewidencji Radnych oraz skarg i wniosków,
- terminowe przekazywanie do realizacji wniosków Rady oraz wniosków i interpelacji radnych,
- udział w opracowywaniu projektów planów pracy Rady Gminy i jej Komisji, uchwał Rady Gminy oraz opracowywaniu i przedstawianiu projektów wniosków i opinii Komisji w sprawach merytorycznych i organizacyjnych,
- opracowywanie w zakresie zleconym przez Przewodniczącego Rady informacji , ocen i wniosków dla potrzeb Rady, a w szczególności dotyczących wykorzystywania wniosków i opinii Komisji przez organy, do których były one skierowane, prawidłowości i terminowości realizacji zapytań i wniosków radnych,
- czuwanie nad zabezpieczeniem praw radnych, szczególnie wynikających z ochrony stosunku pracy radnych, przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w tych sprawach oraz pomoc instruktażowo-szkoleniowa dla radnych Rady Gminy,
- przekazywanie uchwał Rady Gminy organom administracji rządowej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej oraz protokołów z Komisji i sesji Rady Gminy Wójtowi Gminy;
- współdziałanie i pomoc organizacyjno-prawna sołectwom, a w szczególności:
- pomoc w obsłudze prawnej sołectw, obsługa organizacyjna sołectw, w tym protokołowanie zebrań wiejskich,
- przekazywanie sołectwom uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta,
- opracowywanie w oparciu o plany jednostkowe sołectw, zbiorowych planów finansowych sołectw oraz przygotowywanie projektów budżetu Gminy w części dotyczącej Rad Sołeckich,
- nadzór nad prowadzeniem gospodarki finansowej Sołectw we współdziałaniu z Referatem Finansowym,
- analizowanie uchwał podjętych przez zebranie wiejskie i sposobu ich realizacji,
- przekazywanie uchwał i protokołów z zebrań wiejskich Wójtowi Gminy i Radzie Gminy;
- zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi, Z-cy Wójta i Sekretarzowi oraz sprawy kancelaryjno-techniczne;
- administracyjno-gospodarcza obsługa Urzędu;
- współorganizowanie referendów i wyborów rady gminy, rady powiatu, sejmiku województwa, do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej oraz wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej;
- podejmowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami działań zabezpieczających ochronę danych osobowych w Urzędzie;
- wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu;
- realizacja zadań w zakresie oświaty, opieki społecznej, zdrowia, kultury i sportu:
- współpraca z Kuratorium Oświaty we wszystkich sprawach dotyczących placówek oświatowych, współpraca z Wojewódzkim Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w zakresie organizacji doradztwa metodycznego na terenie gminy, współdziałanie z Urzędem Wojewódzkim oraz innymi jednostkami w zakresie upowszechniania kultury fizycznej,
- przygotowywanie konkursów na stanowiska dyrektorów placówek, realizacja czynności związanych z awansem zawodowym nauczycieli,
- nadzór nad programowaniem i bieżącą realizacją zadań wynikających ze statutów Ośrodka Pomocy Społecznej, Gminnego Ośrodka Zdrowia POZ, Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki Publicznej,
- nadzór organizacyjny nad działalnością placówek oświatowych,
- nadzór nad organizacjami sportowymi i organizacjami pożytku publicznego;
- prowadzenia archiwum zakładowego Urzędu;
- obsługi kontroli zewnętrznych.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Karolina Studentdata wytworzenia: 2022-09-01
- opublikował: Karolina Studentdata publikacji: 2022-08-31 15:22
- zmodyfikował: Karolina Studentostatnia modyfikacja: 2024-01-05 08:04
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 5145
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-01-05 08:04:01