Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - Informacja dla osób głuchoniemych
- archiwum.andrespol.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Przejdź do: archiwum.andrespol.pl
Treść strony
Świ@t bez tajemnic
Projekt pn. „Świ@t bez tajemnic” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020.
Informacje o projekcie:
Oś priorytetowa: XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności
Działanie: XI.1 Wysoka jakość edukacji
Poddziałanie: XI.1.2 Kształcenie ogólne
Beneficjent: Gmina Andrespol
Okres realizacji projektu: 01.08.2016 – 30.06.2018
Cel projektu
Podniesienie u uczniów kompetencji kluczowych oraz właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy oraz rozwijanie indywidualnego podejścia do uczenia, szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Poprawa przygotowania 194 uczniów (101 kobiet, 93 mężczyzn) SP w Wiśniowej Górze do efektywnego funkcjonowania na rynku edukacyjno – zawodowym w okresie od 1.08.2016r. do 30.06.2018r. poprzez polepszenie warunków nauczania w obszarze TIK, rozwój kompetencji kluczowych matematyczno-przyrodniczych, cyfrowych, językowych i w zakresie uniwersalnych postaw / umiejętności, tj. kreatywności i innowacyjności oraz indywidualizację pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym młodszymi i niepełnosprawnymi. Projekt odpowiada na problemy z RPO WŁ m.in. poprzez wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych między miastem a wsią, lepsze przygotowanie uczniów do dalszej edukacji. Zakładając rozwój u uczniów szkoły ogólnej z woj. łódzkiego kompetencji kluczowych na rynku pracy i indywidualizację pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, projekt jest spójny przedmiotowo i podmiotowo z w/w celem RPO WŁ, dzięki czemu przyczyni się do jego osiągnięcia.
Planowane efekty
Liczba osób objętych szkoleniami / doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych: 64 osoby (33 kobiety, 31 mężczyzn).
Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu: 194 osoby (101 kobiet, 93 mężczyzn).
Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych: 1 szkoła.
Liczba uczniów SP w Wiśniowej Górze ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym młodszych i niepełnosprawnych, u których nastąpiło zmniejszenie o min. 10% / 15% (program roczny / 2-letni) dysproporcji edukacyjnych w zakresie jęz. polskiego i zniwelowanie o min. 5% / 8% (program roczny / 2-letni) dysfunkcji rozwojowych w zakresie wad wymowy, zaburzeń procesów percepcyjnych i umiejętności społecznych w okresie realizacji projektu: 46 osób (15 kobiet, 31 mężczyzn).
Liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych w programie: 194 osoby (101 kobiet, 93 mężczyzn)
Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt IK do prowadzenia zajęć edukacyjnych: 1 szkoła.
Liczba szkół i placówek objętych wsparciem zlokalizowanych na terenach wiejskich w okresie realizacji projektu: 1 szkoła.
Liczba osób o specjalnych potrzebach edukacyjnych objętych wsparciem w programie: 46 osób (15 kobiet, 31 mężczyzn).
Liczba uczniów SP w Wiśniowej Górze ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym młodszych i niepełnosprawnych objętych terapią logopedyczną, pedagogiczną, socjoterapią i zajęciami dydaktyczno-wyrównawczymi z języka polskiego w okresie realizacji projektu: 46 osób (15 kobiet, 31 mężczyzn).
Liczba godzin zajęć w ramach kół zainteresowań i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki, języka angielskiego, przyrody oraz informatyki kształtujących kompetencje kluczowe oraz postawy / umiejętności pożądane na rynku pracy i edukacyjnym tj. kreatywność i innowacyjność dla uczniów SP w Wiśniowej Górze w okresie realizacji projektu: 2840 godzin.
Liczba godzin zajęć specjalistycznych (terapii logopedycznej, pedagogicznej, socjoterapii) oraz dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w ramach indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym młodszym i niepełnosprawnym z SP w Wiśniowej Górze w okresie realizacji projektu: 640 godz.
Liczba szkół doposażonych w pomoce dydaktyczne do wspomagania rozwoju i prowadzenia terapii uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w okresie realizacji projektu: 1 szkoła.
Wartość projektu
431 043,75 zł.
Wkład Funduszy Europejskich
400 870,69 zł.
Lp. | Rodzaj działania | Opis | Ilość grup | Data rozpoczęcia | Data zakończenia | Miejsce |
1 | Zajęcia z j. angielskiego | Dwuletnie zajęcia z j. angielskiego (11 gr. x 2 godz. x 40 tyg.) (880 h) | 11 | wrzesień 2016 | czerwiec 2018 | SP w Wiśniowej Górze |
2 | Zajęcia z j. angielskiego | Roczne zajęcia z j. angielskiego (6 gr. x 2 godz. x 20 tyg.) (240 h) | 6 | wrzesień 2016 | czerwiec 2018 | SP w Wiśniowej Górze |
3 | Zajęcia z matematyki | Dwuletnie zajęcia z matematyki (10 gr. x 2 godz. x 40 tyg.) (800 h) | 10 | wrzesień 2016 | czerwiec 2018 | SP w Wiśniowej Górze |
4 | Zajęcia z matematyki | Roczne zajęcia z matematyki (4 gr. x 2 godz. x 20 tyg.) (160 h) | 4 | wrzesień 2016 | czerwiec 2018 | SP w Wiśniowej Górze |
5 | Zajęcia z przyrody | Dwuletnie zajęcia z przyrody (3 gr. x 1 godz. x 40 tyg.) (120 h) | 3 | wrzesień 2016 | czerwiec 2018 | SP w Wiśniowej Górze |
6 | Zajęcia z przyrody | Roczne zajęcia z przyrody (4 gr. x 1 godz. x 20 tyg.) (80 h) | 4 | wrzesień 2016 | czerwiec 2018 | SP w Wiśniowej Górze |
7 | Zakup pomocy dydaktycznych | Zakup pomocy dydaktycznych dla uczniów zajęć z j. angielskiego | - | sierpień 2016 | wrzesień 2016 | SP w Wiśniowej Górze |
8 | Zakup pomocy dydaktycznych | Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z j. angielskiego | - | sierpień 2016 | wrzesień 2016 | SP w Wiśniowej Górze |
9 | Zakup pomocy dydaktycznych | Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z matematyki | - | sierpień 2016 | wrzesień 2016 | SP w Wiśniowej Górze |
10 | Zakup materiałów eksploatacyjnych | Zakup materiałów eksploatacyjnych do zajęć | - | sierpień 2016 | wrzesień 2016 | SP w Wiśniowej Górze |
11 | Zajęcia z informatyki | Dwuletnie zajęcia z informatyki (6 gr. x 2 godz. x 40 tyg.) (480 h) | 6 | wrzesień 2016 | czerwiec 2018 | SP w Wiśniowej Górze |
12 | Zajęcia z informatyki | Roczne zajęcia z informatyki (2 gr. x 2 godz. x 20 tyg.) (80 h) | 2 | wrzesień 2016 | czerwiec 2018 | SP w Wiśniowej Górze |
13 | Zakup pomocy dydaktycznych | Zakup pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK | - | sierpień 2016 | wrzesień 2016 | SP w Wiśniowej Górze |
14 | Zakup pomocy dydaktycznych | Zakup pomocy dydaktycznych w ramach infrastruktury sieciowo usługowej | - | sierpień 2016 | wrzesień 2016 | SP w Wiśniowej Górze |
15 | Opracowanie projektu sieci | Opracowanie projektu technicznego instalacji sieci i urządzeń | - | sierpień 2016 | sierpień 2016 | SP w Wiśniowej Górze |
16 | Wykonanie sieci | Wykonanie instalacji sieci zgodnie z projektem technicznym | - | wrzesień 2016 | wrzesień 2016 | SP w Wiśniowej Górze |
17 | Administrowanie sprzętem | Zakup usługi administrowania zakupionym w ramach projektu sprzętem i urządzeniami | - | wrzesień 2016 | czerwiec 2018 | SP w Wiśniowej Górze |
18 | Zakup materiałów eksploatacyjnych | Zakup materiałów eksploatacyjnych do zajęć | - | sierpień 2016 | wrzesień 2016 | SP w Wiśniowej Górze |
19 | Zajęcia logopedyczne, socjoterapeutyczne i pedagogiczne | Dwuletnie terapie - logopedyczną, pedagogiczną oraz socjoterapię (10 gr. x 1 godz. x 40 tyg.) (400 h) | 10 | wrzesień 2016 | czerwiec 2018 | SP w Wiśniowej Górze |
20 | Zajęcia z j. polskiego | Dwuletnie zajęcia wyrównawcze z j.polskiego (2 gr. x 2 godz. x 40 tyg.) (160 h) | 2 | wrzesień 2016 | czerwiec 2018 | SP w Wiśniowej Górze |
21 | Zajęcia z j. polskiego | Roczne zajęcia wyrównawcze z j.polskiego (2 gr. x 2 godz. x 20 tyg.) (80 h) | 2 | wrzesień 2016 | czerwiec 2018 | SP w Wiśniowej Górze |
22 | Zakup pomocy dydaktycznych | Zakup pomocy dydaktycznych do terapii logopedycznej | - | sierpień 2016 | wrzesień 2016 | SP w Wiśniowej Górze |
23 | Zakup materiałów eksploatacyjnych | Zakup materiałów eksploatacyjnych do zajęć | - | sierpień 2016 | wrzesień 2016 | SP w Wiśniowej Górze |
UWAGA! Zajęcia oznaczone jako "roczne" dotyczą uczniów, którzy w związku z tokiem nauki tylko przez okres jednego roku szkolnego będą mogli brać udział w projekcie. Np. uczniowie z klasy VI w roku szkolnym 2016/2017 będą brały udział w zajęciach, ale w roku szkolnym 2017/2018 nie będą już objęte projektem, w związku z przejściem uczniów do klas VII. To samo dotyczy uczniów, którzy w roku szkolnym 2017/2018 zostaną przyjęci do I klasy - uczniowie będą brali udział w projekcie jedynie przez okres jednego roku szkolnego, z uwagi na termin zakończenia projektu w 2018 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Soszka
- opublikował: Paweł Pierzchałkadata publikacji: 2021-11-16 12:15
- zmodyfikował: Paweł Pierzchałkaostatnia modyfikacja: 2021-11-22 10:40