Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Andrespol

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: archiwum.andrespol.pl

Treść strony

Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości, nazewnictwo ulic

Wymagane dokumenty: wniosek, Klauzula RODO

Opłaty:

Nie podlega opłacie skarbowej.

Miejsce złożenia dokumentów:

Sekretariat Urzędu Gminy.

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Wydanie zaświadczenia o numeracji porządkowej nieruchomości następuje w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku. Nadanie drogom nazw ulic lub zmiana ich nazw w miejscowości przeprowadza się po konsultacji społecznej z mieszkańcami miejscowości, w której maja być nadane lub dokonana zmiana jej nazwy oraz po podjęciu przez Radę Gminy Andrespol stosownej uchwały. W przypadku podjęcia uchwały przez Radę Gminy, moc prawną uzyskuje ona w terminie 14 dni od daty opublikowania jej przez Wojewodę Łódzkiego w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego. Termin załatwienia do 6 miesięcy do daty złożenia wniosku lub wszczęcia postępowania z urzędu.

Osoba prowadząca postępowanie:

Podinspektor Magdalena Błażejewska, pok. 24A

tel./fax nr (42) 213-24-40 wew. 812

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz 594 z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 520 z późn. zm.)
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r., poz. 125)

Metryka

  • opublikował: Paweł Pierzchałka
    data publikacji: 2020-10-28 11:46
  • zmodyfikował: Paweł Pierzchałka
    ostatnia modyfikacja: 2021-06-29 12:40

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-10-29 14:39 przez Paweł Pierzchałka
  • zmieniono 2021-06-29 12:40 przez Paweł Pierzchałka

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 2276
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-06-29 12:40